Jako że posiadam tytułowy samochód z roku 2004 i wersji nadwozia hatchback postanowiłem wykonać spis gdzie jakie żarówki się znajdują. Najpierw podane jest napięcie oraz moc potem oznaczeni-e/a a na koniec trzonek (podkreślony). Nie ma tu wszystkiego ale w miarę możliwości zawsze jak organoleptycznie zidentyfikuję postaram się tę listę uzupełnić.
Wnętrze:
Wnętrze:
Bagażnik - 12V 5W lub 10W: C10W; T10.5x30; SV8,5 28mm; 30mm
Podsufitka tył - 12V 10W: C10W; T10.5x30; SV8,5 30mm; 32mm
Podsufitka przód - 12V 5W: W5W; T10; W2,1x9,5d
Podsufitka przód - 12V 5W: W5W; T10; W2,1x9,5d
Zapalniczka - ??? lub 12V 1,2W: W1.2W; T05; T5; W2x4,6d
Popielniczka - ???: T6,5; W2x5d lub 12V 1,2W: W1.2W; T05; T5; W2x4,6d lub 24V 2,4W lub 24V 2W *1
Panel klimatyzacji automatycznej - 12V 1,2W: W1.2W; T05; T5; W2x4,6d
Schowek - 12V 3W: W3W; W2,1x9,5d lub 12V 5W *2
Stacyjka - 14V 1,4W: W2x4,6d lub 12V 1,2W: W1.2W; T05; T5; W2x4,6d
Zewnętrzne:
Stop/Pozycyjne - 12V 21W/5W: W21/5W; T20q; W3x16q
Przeciwmgielne tylne - 12V 21W: W21W; T20d; W3x16d
Wsteczne - 12V 21W: W21W; T20d; W3x16d lub 12V 21W/5W: W21/5W; T20q; W3x16q *3
Trzeci stop - 12V 16W: W16W; T15; W2,1x9,5d
Kierunkowskazy przód - 12V 21W: PY21W; BAU15s
Kierunkowskazy tył - 12V 21W: W21W; T20d; W3x16d
Pozycyjne przód - 12V 5W: W5W, T10; W2,1x9,5d
Mijania - 12V 55W: H7; PX26d
Drogowe - 12V 60W: HB3; P20d
Oświetlenie tablicy rejestracyjnej - 12V 5W: W5W; T10; W2,1x9,5d
*1- Z powodu że dostęp jest słaby a gdy przepali się ta żarówka razem z tą w schowku dzieją się dziwne rzeczy (na wyłączonym oświetleniu miga podświetlenie przebiegu a po otwarciu drzwi piszczy sygnał rzekomo włączonych świateł) pozwala taki zabieg na przedłużenia życia tej żarówki.
*2- Tylko po nawierceniu otworów jak na załączonym zdjęciu celem odprowadzenia ciepła.
*3- Możemy takiej użyć awaryjnie lub po małej modyfikacji w celu małego zwiększenia ilości światła. Aby świeciły oba włókna na raz wystarczy przegiąć druciki od cieńszego żarnika na drugą stronę.
*1- Z powodu że dostęp jest słaby a gdy przepali się ta żarówka razem z tą w schowku dzieją się dziwne rzeczy (na wyłączonym oświetleniu miga podświetlenie przebiegu a po otwarciu drzwi piszczy sygnał rzekomo włączonych świateł) pozwala taki zabieg na przedłużenia życia tej żarówki.
*2- Tylko po nawierceniu otworów jak na załączonym zdjęciu celem odprowadzenia ciepła.
*3- Możemy takiej użyć awaryjnie lub po małej modyfikacji w celu małego zwiększenia ilości światła. Aby świeciły oba włókna na raz wystarczy przegiąć druciki od cieńszego żarnika na drugą stronę.
ciekawa metoda
OdpowiedzUsuń???
UsuńNaprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.
OdpowiedzUsuńTego potrzebowałam ;) ide do garażu
OdpowiedzUsuńUdało się Ci się wszystko naprawdę dobrze opisać
OdpowiedzUsuńFajne info, dzięki!
OdpowiedzUsuńsuper rady dzieki
OdpowiedzUsuńPokażę chłopakowi, może się czegoś nauczy
OdpowiedzUsuńBrakuje przeciwmgłowych przód ...................
OdpowiedzUsuńInteresujący wpis
OdpowiedzUsuń