Przejdź do głównej zawartości

Zamienniki oryginalnych przekaźników

 Lista łatwiej dostępnych i tańszych zamienników oryginalnych przekaźników.




TYCO V23076-A1001-D143 = TE Conectivity V23076-A1001-C133

TYCO V23084-C2001-A303 = TYCO V23084-C2002-A303

BMW 61.36-6 918 816 = TE Conectivity V23074-A2001-A403 / Bosch 0 986 AH0 304
V23145-A0101-X005 = TE Conectivity V23074-A2001-A403 / Bosch 0 986 AH0 304 / V23145-A1101-A403

BMW 61.36-6980177 = TE Conectivity V23074-A2001-A403 / Bosch 0 986 AH0 304
TYCO V23145-A1101-X105 = TE Conectivity V23074-A2001-A403 / Bosch 0 986 AH0 304 / V23145-A1101-A403


BMW 61.36-6 919 112 = TYCO V23073-B1005-X012 / OMRON G8HN-H70 / BOSCH 0 986 AH0 322
V23145-B0101-X006 = TYCO V23073-B1005-X012 /OMRON G8HN-H70 / BOSCH 0 986 AH0 322

BMW 61.36-6 919 113 = TE Connectivity V23074-A1001-A403 / Bosch 0 332 201 107 / Bosch 0 986 AH0 307 / TE Connectivity V23374-A1601-Y008

BMW 61.31-6 919 113 = TE Connectivity V23074-A1001-A403 / Bosch 0 332 201 107 / Bosch 0 986 AH0 307 / TE Connectivity V23374-A1601-Y008

TYCO v23074-A1001-X64 = TE Connectivity V23074-A1001-A403 / Bosch 0 332 201 107 / Bosch 0 986 AH0 307 /
TE Connectivity V23374-A1601-Y008

BMW 61.36-6 901 469 = BOSCH 0 986 332 002 / TE Connectivity V23134-J0052-X429
TYCO V23136-J6-X48 = BOSCH 0 986 332 002 / TE Connectivity V23134-J0052-X429



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mazda 3 I (BK) - Hałasujący wentylator czujnika temperatury wewnętrznej

 W tytułowym samochodzie z roku 2004 we znaki dawał się ten mały skurczybyk widoczny na zdjęciu który to nazywa się czujnik temperatury wewnętrznej. Objawem była jego głośna praca która jest różnie określana m.in terkotanie; buczenie; bzyczenie pszczoły które można usłyszeć na TYM filmie. Sam czujnik znajduję się za widoczną "kratką" na zdjęciu. Aby się do niego dostać należy włożyć palce w tą szczelinę pomiędzy elementami i dość mocno szarpnąć "do siebie" i powinien wyjść z zatrzasków i ukazuję się nam coś takiego. Demontujemy go i najpierw należy go przedmuchać gdyż na pewno będzie mocno zanieczyszczony tak jak u mnie.   Niestety samo wyczyszczenie w większości przypadków na niewiele się zda gdyż przyczyną hałasu jest łożysko ślizgowe które się najzwyczajniej w świecie zużyło. W pewnym momencie luz między osią wentylatorka a samosmarującą tulejką (łożysko ślizgowe) jest na tyle duży że elementy te zaczynają o siebie uderzać skąd bierze się owe...

Mazda 3 I (BK) - Żarówki

  Jako że posiadam tytułowy samochód z roku 2004 i wersji nadwozia hatchback postanowiłem wykonać spis gdzie jakie żarówki się znajdują. Najpierw podane jest napięcie oraz moc potem oznaczeni-e/a a na koniec trzonek (podkreślony). Nie ma tu wszystkiego ale w miarę możliwości zawsze jak organoleptycznie zidentyfikuję postaram się tę listę uzupełnić. Wnętrze: Bagażnik - 12V 5W lub 10W: C10W; T10.5x30; SV8,5 28mm; 30mm Podsufitka tył - 12V 10W: C10W; T10.5x30; SV8,5 30mm; 32mm Podsufitka przód - 12V 5W: W5W; T10; W2,1x9,5d   Zapalniczka - ??? lub 12V 1,2W: W1.2W; T05; T5; W2x4,6d Popielniczka - ???: T6,5; W2x5d lub 12V 1,2W: W1.2W; T05; T5; W2x4,6d lub 24V 2,4W lub 24V 2W *1 Panel klimatyzacji automatycznej - 12V 1,2W: W1.2W; T05; T5; W2x4,6d Schowek - 12V 3W: W3W; W2,1x9,5d lub 12V 5W *2 Stacyjka - 14V 1,4W: W2x4,6d lub 12V 1,2W: W1.2W; T05; T5; W2x4,6d Zewnętrzne: Stop/Pozycyjne - 12V 21W/5W: W21/5W; T20q; W3x16q Przeciwmgielne t...

Mazda 3 I (BK) - Lampka oświetlenia wnętrza - wymiana diod

  W tytułowym samochodzie w lampce oświetlenia kabiny znajdują się diody prostownicze które to umożliwiają niezależne załączenie włącznikiem żarówek. Wadą tego rozwiązania jest to iż mamy dodatkowy spadek napięcia na diodach prostowniczych. Dlatego przy okazji wymiany żarówek z powodu lekkiego już "przyciemnienia" baniek spowodowanego odparowywaniem wolframu z żarnika postanowiłem wymienić wcześniej wspomniane diody na takie o niższym spadku napięcia. Oryginalnie były to diody 1N4004 które zastąpiłem diodami 1N5819.    A teraz czas na wyniki pomiarów napięcia na żarówce: napięcie akumulatora- 12,2V stare diody- 10,5V nowe diody- 11,1V nowe diody z tylną lampką- 10,65V przy zamkniętych drzwiach- 6,3V  Dla potomnych dodam też rozpiskę pinów w wtyczce zatrzaskiem do góry: 1- stały minus 2- stały plus 3- sterowanie minusem